زنجیر و کرپی الواتور

Kettenfabrik Unna GmbH & Co. KG
شرکت رابین تجارت شرق نماینده رسمی و انحصاری شرکت کتن فابریک المان در ایران میباشد. زنجیر و کرپی الواتور ارائه شده توسط این شرکت به سبب بهره گیری از دانش روز متالوژی ، عملیات فورج ، عملیات حرارتی و استفاده از متریال مرغوب دارای کیفیت بسیار بالا بوده که باعث شده  این محصولات مقاومت بسایر بالایی در برابر سایش ، کشش و شکست داشته باشند و طول عمر 5 برابری در مقابل زنجیر و کرپی الواتور مشابه چینی داشته باشند و در صنایعی همچون سیمان و معدن که دارای سایش بالا هستند کارکردی طولانی داشته باشند.

لطفا جهت دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک نمایید

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

یکی از اشتباهات رایج در انتخاب زنجیر الواتور انتخاب زنجیر جرثقیل گرید 80 میباشد. زنجیرهای جرثقیل با توجه به نوع طراحی آنها همانطور که از نام آنها پیداست برای بار بلند کردن استفاده میگردند و در مقابل سایش ، تنش و خستگی بسیار ضعیف میباشند. همچنین زنجیرهای جرثقیل دارای ابعاد متفاوتی با زنجیرهای الواتور میباشند که این خود نیز یکی دیگر از تفاوت های اساسی آنها میباشد. لذا جهت استفاده حتما میبایست از زنجیرهای مناسب الواتور که دارای سختی سطحی 800 HV  با عمق 1 الی 3 میل از جنس فولادهای منگنز دار استفاده کرد. استاندارد های ابعادی این زنجیرهای بطور کل طبق این استانداردها میباشد DIN22252, DIN 764 , DIN 766
همچنین کرپی الواتور نیز به جهت داشتن چندین نوع عملیات حرارتی خاص و عملیات های حرارتی اینداکشن دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در مقابل شکست و سایش دارند .

لیست نظرات

محصولات مرتبط